گوگل به ابزار کاربردی کوک گیتار تبدیل شد.
نوشته شده توسط : Rebin admin

برای بسیاری از ما ، هنگام قرار دادن گیتار یا سایر سازهای زهی در کلید ، تلفن ها جایگزین سخت افزار تنظیم اختصاصی شده اند. اما در واقع یافتن یک برنامه تنظیم ابزار که استفاده از آن ناپسند نیست ، می تواند کار بزرگی باشد وقتی بالاترین رتبه های فروشگاه Play با خریدهای درون برنامه ای یا تبلیغات یا رابط کاربری وحشتناک بارگیری می شوند. اما نگران نباشید (tee hee) - به نظر می رسد در حال حاضر جستجوی Google در واقع یک تنظیم کننده رنگی داخلی دارد.

گوگل به ما تایید کرد که این ویژگی را دیروز راه اندازی کرده است ، اگرچه می دانیم که دستیار Google عملکرد مشابهی را از طریق فرمان "تنظیم ساز من" دارد. "با این حال ، دسترسی به آن کمی آسان تر است زیرا باید از هر دستگاهی با مرورگر و میکروفون مدرن کار کند.

کافی است "Google tuner" را در جستجوی Google جستجو کنید ، و به راحتی یک تنظیم کننده رنگی قابل درک خواهید داشت که هم در دسکتاپ و هم در تلفن همراه کار می کند. البته دستگاهی که از آن استفاده می کنید به میکروفون نیاز دارد تا کار کند و نتایج ممکن است متفاوت باشد. برخی از دستگاه هایی که ما آن را آزمایش کردیم (مانند Galaxy Z Fold3) نمی توانستند همه چیز را بردارند مگر اینکه صداها به طور خاص بلند و دقیق در بالای تلفن باشد.





:: برچسب‌ها: گوگل , گیتار ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: